Wednesday 16 January 2013

Abeli Rosli kini jadi pelakon?


Abeli Rosli yg merupakan salah seorang pendengar Gomo FM Telah melangkah setapak lagi dalam bidang seni setelah 2 lagu dikirnya berada di pasaran.... kini abeli cuba menceburkan diri dalam bidang lakonan Drama Tv..

walaupun bukan sebagai watak utama.. sebagai watak tambahan dalam slot drama " SAFIYAH " di bawah arahan Pengarah yang tidak asing lagi...Sabri Yunus.

ini adalah langkah pertama beliau untuk melangkah dengan lebih jauh lagi dalam bidang lakunan.. setakat rencana ini di tulis pengambaran Drama yang akan di siarkan di saluran Astro Prima 105 itu sudah hampir 70% siap pemgambaranya..

watak yang telah di beri kepercayaan oleh pengarah Sabri Yunus ada lah sebagai TOK BOMOH....jadi peminat-peminat Abeli Rosli jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan Drama kisah kehidupan masyarakat kampung tidak lari dari sikap dengki ..iri hati tidak boleh melihat org lain berjaya.. walaupun dari keluarga sendiri.. terpaksa mendapat perkhidmatan dukun atau bomoh... untuk memuaskah hati agar org lain di timpa kesusahan....

jangan lepaskan peluang menyaksikan Drama tersebut di siarkan di saluran Astro Prima nanti.....semuga Abeli lebih berjaya dalam memertabatkan seni untuk negara....

GGFM~ kemah2 :)


4 comments:

kpah k-poh Sharifahnor said...

Hebat..abe li jadi pelakon doh... Tidok kito ni saim jak kecik ko abe li weyyy... Hahahahaa...

[™محد زولفکر] said...

SUPO BACO BERITO DI SURAK KABAR... KEMAH MOLEK HOK JONG NULIH TUH...

tahniah abe li weiiii

gosip gomo fm said...

gosip gomo fm ni memang adik beradik suratkhabar pun hehehe

[™محد زولفکر] said...

patut la... kahkah