Friday, 9 March 2012

Chikova Araishi kembali ke Gomo FM


Setelah 40 tahun dia ilang dan tak mendeejay di Gomo FM, nampaknya malam ini dia comeback ke gomo fm dan terus mendeejay balik. Jadik pendengar radio malam ini sungguh bertuah krn suara dia ni 40 tahun sekali jer ada kat gomo fm hahaha.

Kepada Chiko kalo leh rajin2 la mendj di gomo fm yer krn suara Chiko memang manja mengalah kan suara Hos Getah yg memegang rekod suara termanja di gomo fm selama 11 tahun berturut2 hahaha!!

GGFM~ suara saya mcm kartun :)

4 comments:

Anonymous said...

lawa nyer dj ni

Anonymous said...

dj sakit tokak..hahaha

kpah k-poh said...

best.. best.. best...

Anonymous said...

uik rugi tak denga ni ... ni lah dulu buayadara gomo klu nak tau persatuan buaya2 dara gomo lariiiiii