Saturday, 24 March 2012

Rupanya Fatin Suhana palsu yg join Gomo FM


Dua hari lepas GGFM ada buat satu entry tentang Fatin Suhana yg join Gomo FM. Ketika itu Chikova sebagai salah seorang fan dia merasa begitu teruja dan terus masuk ke fibox gomo fm utk beramas mesra, Setelah Chikova meminta bukti yg dia betul2 Fatin Suhana atau tak, dia terus hangin dan langsung tak dpt membuktikan diri dia betul2 Fatin Suhana  apabila disuruh memberi respon ke FB fan beliau.

Kalo tak krn Chikova, mati2 chaters2 di gomofm ingat dia adalah Fatin Suhana yg glemer tu. Tak sangka ada gak manusia yg tak berapa glemer cuba menyamar menjadik org yg dah glemer demi utk mencapai glemer
hehehe!!

GGFM~ pernah menyamar menjadi mesin basuh :)

12 comments:

kpah k-poh said...

saya pernah menyamar jadik dj gomofm dj kpah kpoh yg vouge tu heeee.... tapi tak berhasil kerana dj kpah kpoh yg asli rupanya sangat sopan santun orang nya... dan tidak menggedik sangat hahahahaaaa...

gosip gomo fm said...

hahahaha hampes

Chikova_Airashii said...

hahahhaa tu a name nyee hidup org yg xde life... nk menipu tp xreti..
curik identiti org terkenal..
dye igt smueorg bodo cm dye kee..loserrr betul..hahahah

kpah k-poh said...

nasib baik chiko perihatin...

fatin suhana said...

aqu nak mintak maaf tw...ada owg suruh burukkan nama dea tu

fatin suhana said...

aqu nak mintak maaf tw...ada owg suruh burukkan nama dea tu

fatin suhana said...

nama aqu fatin nabihah..um0r 20 taun...walaup0n aqu nie nyamar jdi fatin suhana nk jdi glam0ur.. aqu p0wn jgk glam0ur dlm usahawan teknik memakai cara pakai tudung... cara pakai tudung nie salah satu hasil rangkaian agar cantik.klaw semua tk phm mksd aqu niel..tk pe.. masa itu, sejak aqu um0r 15 taun...aqu ada boyfriend namanye alif akim.. alif akim nie sikapnye jahat, nakal, tpi dea tu hemsem..ramai owg suka.. dea yg bnci sgt iaitu fatin suhana..smpaikan dea sruh aqu burukkan nama fatin suhana yg glam0ur tu.. fatin suhana tidak kenal se0rang lelaki yg brnama aliff akim ...alif akim srh aqu wat tu..tpi aqu tk nak..aqu tnye dkt deA..knpe kamu wat burukkan nama fATin suhana... cuba bg sebab..lps2 , dea kata sbb tidak blh bgtw..jelasnye , dea suruh burukkan nama fatin suhana...smpailah skrg..tindakan dea jugak mengancam.skrg dea dh ms0k p0lis..bru sahaja aqu ingin bgtw..msa dea ada, aqu tk boleh bgtw dl0...skrg aqu boleh tahu.. dn bgtw hl yg sbnrnye... aqu hrp korang jngn slh fhm tw, dn jngn mrh kt aqu...lelaki tu jahat..klaw dea tk sruh aqu wat mcm tu... msti kejadian nie tk kn brlak0.. hri nie aqu rsa gmbira , lelaki tu dh tk ada lg.. tpi yg bl0m tu korang tk nak mintak maaf kt aqu..itup0wn klaw korang nak.. klaw tk nak , tkpe..geng gomo , dn torus .. i like to friends.. oke.. aqu tk kn gnggu korang..

fatin suhana said...

hah!!!!! klaw korang nk pe2..srh aqu follow..aqu tk de fb dn blog... fb mmng ada.. tpi , aqu nk bukak tk leh,, sbb pass mcm de masalah..kna tukar pass ke..wat fb bru plk..ermmm..fatin tk pndai nk watnye..fatin dh srh sume owg srh watkn ..tpi, dea owg tk nak..blog pown sma...

fatin suhana said...

mama, asal mama ni macam tak suka fatin suhana( palsu) ... sombong aja mama ni...mntng , fatin suhana nie palsu...tapi, fatin juga boleh dapat merasa apa mama buat sekarang terhadap fatin..no bad again.. mama nie macam fake aja..macam bukan mama... macam nenek um0r 100 tahun..bet0l eh mama..jangan marah! hehehehe...
dan lagi satu apa hubungan kubi dengan mama..mesti kubi tu anak mama kan... macam sama aja muka kubi ngn mama.. bt0l..jangan marah.. fatin nak mama kena setuju tau rancangan fatin akan bermula seterusnya... mama , jaga baek2 tw..di sna..babai...asalamualaik0m..bukan nak kurang ajar...cuma bagi bgtw aja ... mama akan tunggu rancangan fatin ini akan bermula ... babai!!!!!! saya ialah fatin nabihah ... bukan sesiapa ... um0r saya 20 tahun..my fb dn bl0g..jang-an pandai2 guna ,dn mintak=...faham mama ... um0r 100 tahun..thanks kerana udah mntk memaaf...soory beb..

[™محد زولفکر] Zulfakar said...

<<< jadi mesen basuh >>>
macam prob boboiboi ke
kahkahkahkahkahkahkahkah

AmoyCincai said...

"sombong aja mama ni.." Like la...hahaha....

TanpaNamaDer said...

sapo la yg nak jd glamour sgt tu