Wednesday, 6 June 2012

Siapakah deejay lelaki yg menjadi idaman 2 wanita?


Pasti ramai yg tertanya2 siapakah pulak yg digosipkan ini? Ini gosip yg baru GGFM terima. Ceritanyer begini, ada seorang deejay ni memang terer mengayat. Habis chaters2 dan deejay2 pompuan dia ayat. Dia ngayat tak kira masa. Kadang2 mengayat ketika waktu2 yg sunyi dan ada ketika lak mengayat kat skype ketika berduet dj kat radio. Dalam ramai2 yg dia ayat, 2 org gadis telah pon berjaya beliau tawan dalam satu masa. Jadik yg jd masaalahnya skrg ialah kedua2 gadis itu saling berkawan dan saling rapat di chatbox. Dan kedua2nya pulak sama2 berharapkan si deejay yg hebat ni berjaya mrk dpt kan. Sekarang ni deejay ni pon mula sakit kepala, tak tau nk pilih yg mana satu. Apa yg penting kita lihat bagaimanakah kesudahan drama cinta ini. Walaupun apa yg terjadi, terus la bersama ngan kami walaupun suatu hari nanti salah seorang atau kedua2nya pasti kecewa nanti.

GGFM~ heran ramai yg terjebak ngn cinta internet yg entah apa2 entah :(

9 comments:

[™محد زولفکر] said...

dj lelaki yang diminati lelaki tak ada ke?
kan ggfm pon minat dj lelaki jugak...

kahkah
golekk

ggfm ni laki ke?
larikk

V said...

aku tahu aku tahu sapa gerangan yg di maksud kan itu kahkahkah . golekk

kubigomofm said...

ada yg kata aku sial pasal gosip ni muahahaha. ada yg terasa rupanya ngan gosip ni muahahahaha!!!

ACIK. ily said...

mcm tau je saper.. hoho

kubigomofm said...

smua dah tau kot pasal dia yg hangin2 hahahaha, diam2 suda acik

V said...

HAHAHAHAHAH lucula kahkah golek golek golek ku tahu sapa orang itu hahaha
(my name hos)

kpah k-poh said...

Blurrr.. sbb... kalau nak kata kubikk... dia ni baik sgt kahkahkah....

[™محد زولفکر] said...

kubik baik sangat?

sama la macam ai...
jurus...

Mrs.Yie said...

borakblogger yg jadi rebutan.. :)