Sunday, 1 April 2012

Kak Pah wat laporan SKMM krn org kacau dia


Nampaknya kakpah dah hangin pada budak yg kacau dia dan telah pon wat laporan. Nampaknya pasti ada yg kena tangkap nanti!!

GGFM~ eei takut :)

10 comments:

fatin suhana said...

mama, betul ke, mama dah buat report dekat polis...tak mungkinlah mama buat smpai situ sekali..mama kena sabar tau dengan dugaan ini? mama , jangan report awal2 ..kite tengok aja budak tu nak balas dendam mama sampai seumur hidup sampai sekarang , kite baru report kepada polis...jangan mmaa!!!!!!!!!!!!!!!

kpah k-poh said...

macam tak percaya ye... ok.. laporan kepada SKMM akan diletakkan di blog lepas ni... sebagai bukti yang mama ni benar benar serius dalam hal ni...Selepas ni.. laporan polis pula akan menyusul...

Mrs.Yie said...

haha..kan dah kena..ingat mama tu buat aduan palsu ke? jangan main2 dengan BLOGGER..

fatin suhana said...

tahulah mama...cuba citer dekat fatin? ingat fatin boleh tolong..

kpah k-poh said...

dah lama tak masuk balai polis nih...!!!!

Dj Syimah @ GomoFm said...

hahahaha cuakkk tu

Anonymous said...

mama : Good JOb..betul tindakan mama..biar org diluar sana berhati2 bila menggunakan kemudahan internet nih..amik pengajaran

Nurdalila

fatin suhana said...

mama, bagus ar..budak tu kena masuk balai polis..nanti mama , rasa lega,, betul tak..tak macam fatin niii..fatin kan budak baik

kpah k-poh said...

heran jugak dgn bahasa fatin suhana ni... sah sah fatin suhana palsu...jap nak pi contact fatin suhana "the real"...

fatin suhana said...

mama,,tolong fatin boleh tak..