Sunday, 1 April 2012

Yana mengandung?


Sejak balik bercuti kat kampung di Kelantan nampaknya Yana mcm org mengidam jer. Dah dua hari asyik kepingin nak makan  jagung manis . Lepas kawen ari tu terus jer dia ikut suami dia ke Penang jadik GGFM tak tau sgt la perkembangan dia.

Kalo la betul Yana mengandung, tahniah diucapkan dan selamat menjadik bakal seorang ibu!!


GGFM~ nak ngandung gak la :)

2 comments:

qilah said...

yana , qilah ucapkan tahniah kerana tak lama lagi yana akan menjadi seorang ibu... alhamdullilah..yana kena berdoa dengan tuhan supaya kandungan yana selamat dan dirahmati allah ..ya yana!!!!!

kpah k-poh said...

bakal menjadi tokma... yess....