Saturday, 12 May 2012

Diperlukan biodata serta gambar deejay yang aktif di Gomo FM

Gomofm.org sdg dlm pembikinan wajah baru http://www.gomofm.org dan ada satu bahagian kenali la dj2 gomo fm.

Kepada dj2 yg aktif dan kalau sudi, sila la hantar biodata dan gambar korang utk dimasuk kan disana. Biodata dan gambar boleh dihantar ke webmaster gomo fm iaitu Pokyi. Antar jer biodata korang terus ke email Pokyi di -->  admin@ayieblog.com .


 GGFM~ nak antar jugak :(

3 comments:

Anonymous said...

kubi gamba mu mano tak nampak pom

kpah k-poh said...

bangga sungguh dia dgn kepala nya tu kahkahkah

Mrs.Yie said...

kita dah hantar.. :)