Sunday, 18 March 2012

Ryan deejay baru Gomo FM


Baru jap tadi Ryan mula mendeejay di Gomo FM. walopon ini merupakan kali pertama beliau onair, tp gayanya begitu memikat hati dan percakapannya begitu lancar. Dengan kehadiran beliau diharapkan lagi dapat memeriahkan lagi radio Gomo FM.

Ryan ni sebenarnya berasal dari Serawak tetapi skrg ni menetap di KL. Jadi kpd anda yg berminat nak jadik seperti Ryan jugak, jgn malu2 utk hubungi saudara  Hos Getah org kuat Gomo FM.


GGFM~ sepupu dj dave :)

2 comments:

kpah k-poh said...

kena perbaiki yg cakap kuat kuat tu... tapi bagus sbb dah boleh bercakap mcm biasa dan lama pulak tu mendj... Teruskan perjuangan anda... nampaknya yg tua ni boleh lah bersara dgn aman....huhuhuu

Duda Kesepian Dikala Malam Bulan Berada Diatas Kepala said...

Terbaik!! yang ni pun bakal bersara gak.. adess.. :'(