Sunday, 18 March 2012

Gath Gomo Fm bakal diadakan bulan Mei?

Begitulah yg GGFM dgr khabar. Lokasi serta berapa haribulan lom dpt GGFM pastikan. Jikalau la berita ini benar, alangkah sonoknya krn smua chaters2 dan listerner2 dpt la beramas mesra ngan dj2 nanti. Maklom la selama ini dpt kenal suara jer, kali ini dpt bersua muka lak, pasti gempak beb!!

Dengar khabar setiap penyertaan akan mendapat sehelai tshirt berlogokan Gomo FM berserta jugak ada acara mkn2 sehingga pengsan tau!! Jadi kpd yg berminat, leh la rancang cuti korang yer mulai dari skrg..

GGFM~ nak join gak :)

6 comments:

namiacinta said...

mesti lah kubi tak akan join kan kan kan mihahahahah

kpah k-poh said...

Kubi bos mestilah join...

Habibah said...

Jangan buat dekat pantai timur ye... hehe~~ jauh benor. 2 hari je dah otw ke sana.. pliss.. pliss..

gosip gomo fm said...

ok ok kita wat kat london. apamacam?

[™محد زولفکر] Zulfakar said...

london weight management ke kahkah...
sebab boleh kuruskan tuan tanah ggfm sekali...

kahkah
golekk

Duda Kesepian Dikala Malam Bulan Berada Diatas Kepala said...

Nak ikoootttt.. oley?