Sunday 13 January 2013

MAK DARA DAN GOMO FM BERGABUNG MELETOP


Sempena ulang tahun Anniversary kedua tahun blog BICARA MAK DARA pada 17hb jan ini. Mak Dara terpanggil untuk menyeponsor (sponsor) untuk sebuah pencarian yang diadakan oleh sebuah radio internet hebat yang menjadi fenomena di alam maya kini iaitu radio GOMOFM bersama sama deejay deejay hebat iaitu DJ KUBI, DJ KAK PAH , DJ RAFINA MIMI dj zara dan dj ct laian lain deejay yang hebat hebat belaka.
Kini GOMO FM sedang mencari bakat bakat baru dalam sesi "GOMOFM MENGHARGAI BAKAT ANDA" Kepada sesiapa yang nak suaranya berkumandang di radio internet,GOMOFM,silalah lihat cara cara untuk menyertainya seperti di bawah ye 

syarat syarat penyertaan:
1.Rakamkan lagu nyanyian anda unplug pun tak pe.. pantun ke..syair ke.. bercerita ke..madah pujangga ke.. asalkan ada suara.. 
2)rakamkan suara ada di talipon pintar atau di mana mana alat rakaman. 

3)Di akhir rakaman itu anda perlu sebut nama anda dan dari mana dan di akhir rakaman anda sebut tagline "GOMOFM,GOMO SAMPAI BERBUIH"

4) hantarkan rakaman anda kepada facebook DJ KAK PAH  (sila add dulu.kalau tak add tak leh send) @ https://www.facebook.com/chepahkamal

Dan disni lah di mana Mak dara datang menyibuk di mana Mak Dara akan menunggu pemenang yang bakal diumumkan oleh pihak GOMO FM dan NAMA PEMENANG akan Mak Dara akan masukkan dalam skrip terbaru mak dara. Dan nama pemenang itu akan menjadi salah satu watak utama dalam drama yang bertajuk "KEBAYA KAK JEMAH KURUNG MAK KIAH".. 

Haaa amacam menariks tertariks tak.. Bukan saja rakaman anda akan disiarkan di radio GOMO FM namun nama pemenangnya juga akan dijadikan sebagai salah satu waktak dalam drama terbaru Mak Dara itu.. Jadi apa tunggu lagi.. Cepat cepat lah rakamkan suara anda ya.. All the besttttt semua... Untuk keterangan yang lebih terang.... sila bukak lampu hehehe lawok je.. silalah hubungi DJ KAK PAH di blognya klik di SINI ye..

GGFM~ sumber blog makdara :)


3 comments: