Tuesday, 26 June 2012

Kerana FaceBook pun nak gaduh ker?

Dah memang takde kerja tol bebudak ni. Ye la, facebook pun dah leh jadi bahan utk bergaduh. Sorang tu ada facebook dan sorang tu tak der facebook. Jadik bergaduh la mereka. Isk isk macam la tak der mender lain yg nak di jadik kan isu untuk bergaduh. Hampes tol hahahahaha!!!

GGFM~ lama dah tak kunyah telinga budak hehehe :)

2 comments:

h a w i e y ♥ :) said...

aikkk? macam ku kenal sapa budak tu.
-____________________-

torus turus said...

mcam knl gak.. hahaha.