Thursday, 28 June 2012

Hawi mengaku cintakan Kubi?


Semalam kecoh Yana menyebarkan gosip yg Hawi telah mengaku jatuh cinta pada Kubi. Dari seawal jam 7.15 pagi berterusan lah sehingga jam 6.45 petang, Yana tanpa penat dan putus asa terus jer menyebarkan gosip yg kononnya panas ini. Dikhabar kan sumber gosip itu didapati daripada Torus Torus.

Sukar dipastikan samaada gosip ini benar ataupun palsu kerana tak der lak penjelasan lanjut dari Torus Torus mahu pun dari pengakuan dari Hawi sendiri.

GGFM~ minah propa gak rupanya mak buyong ni hahahhaa :)

16 comments:

djkakpahGomofm said...

abih laaaaa..... tu lah.. dari main-main.. kan dah jadi betul-betul ( betul ke nih???)

kubigomofm said...

entah!! no komen hehehe

Anonymous said...

ct~

dik yana torus, tolong jangan perasannkan kubi pehhlissssssss!
terus lurus bulu ketiak kubi

_kamal_ said...

ini makan dia....

kubigomofm said...

ct muhahahahaha ampes

torus turus said...

no komen! kioh propa saje je tu nk cari psal ngn hawi xabis2.. jap ag aku lak kna serang ngn hawi. kioh pndai cr gu,... hahak. ( bak kata mek kak, ank kioh seksok jd wrtawan gosip) hahaha...

djkakpahGomofm said...

jangan nak komen byk-byk nanti mama tak leh jadik pengomen tegar hahahahahaha...

torus turus said...

mama sokmo gitu nk dio sore jah byk ngomen libass (sbnarnya kioh br dpt tahu je cter ni, asenya dye xtahu yg jd kt fibox dlu sal hawi, kubi n nini dk chat mula2 dlu.. time tu kubi ngn hawi dk galop dye xthu kot.. ttibo tubik sal tu plop.. relex ah hawi ngaku nk ko kubi, puas bca dh knyataan hawi tu, smua tau.bnda lpas lma da ni..ore knyang da mkn nsi, dye br nk stat mkn. kioh.. degel)

djkakpahGomofm said...

lepas ni... ( kalu kubikk baca ) dia kena buat penjelasan dgn mama.. pasal apa ygn dia cakap kat skype dulu... memang jauh berbeza... Nampaknya kubikk yg terjerat dgn tindakan dia sendiri... hak hak hak hak tuiiiihhhhh..!!!!!

kubigomofm said...

smuanya propa jer tu nono, ni kiah hanya mengalami pembawaan budak2, maklom la ngah pegnen, dan tt lak sengaja nak melepaskan diri dari disalahkan krn menurut kiah, sumber itu dpt dari tt nono,,, propa propa huhuhu

djkakpahGomofm said...

pandailahh kubikk nak lepas diri .... kui kui kui..

kubigomofm said...

mana der muahhahaha!!! lama dah tak nampak hawi, kena cari balik suh chat, cian dia kena propa huhu!! kpah wewekkkkkkkkkkkkkk!!

djkakpahGomofm said...

ngaju sebab kubikk tolak cinta dia ke? hahahaaaaa....

h a w i e y ♥ :) said...

troll.

torus turus said...

yolo dh tu kna plepas dri.. kahkah. hawi byeh.. nono

h a w i e y ♥ :) said...

wewek.