Tuesday, 17 April 2012

Yana sahih dah mengandung

Tadi Nana baru je bgtau yg Yana dah mengandung, test sendiri, tapi tak tau lak berapa bulan krn belom pegi test kat klinik lagi. Tahniah la Yana!!


GGFM~ dapat baby gomofm lagi yehaaa :)

5 comments:

kpah k-poh said...

cucu kedua selepas QALISHA anak hani ramsul yehh...

fatin suhana said...

kejap! yana ni dah kahwen ke belum... macam umur 18 taun .... yana ni mengandung ke ... ingt2 yana kahwen luar nikah .. hahaha , sorry terkasar pulak

[™محد زولفکر] said...

Uitssssssss

kpah k-poh said...

gila budak tu komen mcm tu... kena cucuh api mulut dia tu....

Mrs.Yie said...

woi fatin suhana! agak2 jari ko tu tak makan saman ek????? nak bergurau tu agak2 la..tak padan dengan kecik..aku sunatkan baru tahu walaupun ko ppuan..haha :P