Monday, 26 March 2012

Fatin Suhana ori bagi respon lagi



Nampaknya Fatin Suhana ori ni memang seorang yg cool. Bahasa dia sungguh bersopan walaopon beliau sudah pon dikenali ramai dan langsung tak sombong. GGFM harap semoga dia terus berjaya lagi dalam walau apa bidang yg dia ceburi...



GGFM~ amin..

8 comments:

fatin nabihah said...

bila entah aqu nak jadi glamour mcm si fatin suhana..nma sama je..dea fatin suhana ..aqu nie fatin nabihah.. nk jdi glam0ur p0wn maen curi2 blog owg...hehehehe...sor'ry tw , kwn ..dn terutama si fatin suhana.saya tk sngja tw..nk curi2 blog awk... cri pown tk reti.. ermmm..dn jgk kubi..sye nk mntk maaf tw..klaw sya nie nk tunjk glm0ur..tpi gaya dri p0wn tk reti nk mcm si fatin suhana..i'm so'rry...syg sume..

kpah k-poh said...

jadilah diri sendiri.... "hidup di dunia ini... bawaklah nama yang baik... bawaklah perangai yang baik... InshaAllah di kenang orang.... berbudi berbahasa amalan kita..."

fatin suhana said...

mama nie mcm2 tk tw plk...

[™محد زولفکر] Zulfakar said...

<<< oooooooooooooooooooooooo >>>

Anonymous said...

assalamualaikum...

kenapa kita sebagai rakyat malaysia tidak perkasakan bahasa malaysia..? tidak malu kah orang memperlekehkan bahasa ibunda anda??? taip ikut otak sehingga bahasa menjadi rojak... hilang adat dan bahsa kerana bangsa.. hilang bangsa kerana rakyatnya...

Anonymous said...

jangan dipersalahkan jika bangsa cina dan india maju ke depan mengatasi melayu kerna bahasa rojak....melayu maju kerna bahasa, akhlak, sosial dan kurang ajar....

Chikova_Airashii said...

hahahha tw xpe... nak curik identiti orang tapi burukkan identiti org asal.. tu dah kantoi baru nk ngaku, kalau x smpi bile la dye nak ngaku jadi fatin suhana..
jadi la diri sendiri dik oi..
xpayah kejar sangat glamor tu..kalau nak jadi glamor pun biar atas usaha sndiri bukan curik identiti org..adoi..

TanpaNamaDer said...

sapo fatin suhana ni hehehe