Sunday, 18 March 2012

Anissara pesan, kat Gomo banyak boyer


Tadi baca la entry terbaru Anissara tentang Gomo FM. Baca punya baca, dekat perenggang terakhir entry itu dia menyebut "AWAS DI GOMO FM BANYAK BUAYA"

http://anishabibah.blogspot.com/2012/03/special-entry-untuk-gomofm.html

Tak sangka, walopon baru masuk, terus dia tau kat sini memang ramai buaya hahaha.. Tapi Aniss jgn bimbang krn buaya2 kat sini kebanyakan buaya2 pencen jer!!


GGFM~hanya cicak kubing :)

2 comments:

kpah k-poh said...

kena lak ppuan kiut mcm anis... lagi ler boyer macam2 yg timbul.. boyer tembaga.. boyer getah pun ada heeeee...

Duda Kesepian Dikala Malam Bulan Berada Diatas Kepala said...

Kubo, Hoslindah tu memang boyer pencen.. Persatuan Boyer-Boyer Semalaysia da bg dorang sijil pencen tahap 3..