Saturday 18 February 2012

Surat terbuka Namia

Dear Haterz
Korng tahu pulak marahkan bila ada orang buat kacau dan sebagainya tapi ada korang fikir marah aku bila sesuka hati korang nak buruk kan aku.. aku masih diam dan terus diam.. tapi bila aku bersuara korang kata aku tak tahu fikir perasaan orang lain.. aku yang tak tahu jaga perasaan orang atau korang yang tak tahu nak jaga perasaan orang..

setakat korang mengata aku belakang-belakang tuh nampak sangat korang benarnya pengecut.. bila kena bom dah melatah sedangkan sendiri perangai macam sampah..

sebab sorang manusia yang perasan diva teruk aku kena maki itu pun aku still guna solution yang terbaik supaya tak sakitkan hati sesiapa tapi bila aku dah tak boleh nak sabar, aku mula memberontak tahu pulak korang marah...

sekurang-kurangnya aku tak pernah kata korang "sial" berbanding dengan ada orang-orang tuh yang kata aku macam tuh...

setakat korang hanya berani dekat chatbox gomofm tuh apa lah sangat, sebab tak face to face..

aku kena tendang macam tuh dari gomo dan smua hak aku kena tarik balik pun aku tak kecoh aku still diam jer.. sebab apa yang aku dapat lepas aku kehilangan semua tuh lebih bermakna tapi aku dah setahun dekat gomofm masakan aku boleh pergi macam tuh jer..

baru lah ada manusia yang hantar ucapan yang menyakitkan hati dan marah segala bagai dan salah guna kuasa.. bangga ker bila dapat guna kuasa...

aku tak buat jahat dengan korang tapi apa korang balas pada aku ... bagi tahu aku.. aku bazirkan masa selama setahun sudahnya kata aku tak membantu....

aku tahu lah gomofm dah ada ramai dj hebat tapi tak payah sampai nak buang orang macam tuh jer.. kalau korang boleh buat jahat kat aku kenapa aku tak boleh buat jahat kat korang kan...

jadi tengok jer lah kan apa yang akan jadi...


GGFM~baca jer surat terbuka yg dikopipaste dari facebook ni :)

4 comments:

Anonymous said...

Hahaha.. Nak ugut!! Macam H**am..

Anonymous said...

nak apa sebenarnya namia ni?

Unknown said...

jaga jaga ko mia jangan bagi aku hack blog www.namiacinta.com/ udah lee kan aku hack naya ko....

Anonymous said...

salam sorry lah aku masok sebab ape yg namia ni cakap ade betul nye sebab ape aku ni dalam gomo dah lame dan tahu ape yg berlaku .... bukan nak becup sesiape ... sebab dalam gomo ni ade yg terlampau gile kuase ... tu pasal ramai yg teleh kelua ... dan yg tak best dulu chetes2 gomo umpama adik beradi susah nak lupe saat itu tp sekarang mane sikap yg ade dalam gomo itu sendiri... mintak maaf semua hanye pendapat dan pandangan itu shaje