Monday, 20 February 2012

Pendengar gomo fm paksa Kubi publishkan diri


Nampaknya ramai pendengar gomo fm yg sdg wat mogok secara aman di depan balai penghulu memasing utk memaksa Kubi mempublishkan dirinya. Ini disebab kan ada ura2 yg mengatakan Kubi ni sgt hensem sebijik mcm Tom Cruise. Itu yg membuatkan mrk makin meroyan tu hahahah

Tapi sejak bila Kubi ni hensem ek? Setau saya Kubi ni dah la boroi, berbau tengik mcm kambing lak.Biar apa pun kita tunggu saja la samaada Kubi berani atau tidak memunculkan diri dia hehehehe.

GGFM~ sorang yg pemalu tahap tenuk :)

1 comment:

Anonymous said...

kubi kalau letak pic meletop kompom ramai awek2 yg melekat kat dia .... hensom ooo kambing pon kalah