Monday, 13 February 2012

Chiko rindukan Gomo FM la..


Kalo ari tu Nana rindukan Gomo FM sampai termimpi2 dan sampai tercirit2. Kali ini ada sorang lagi budak yg rindukan Gomo FM. Nama dia Chiko mulot itik hahaha!!

Tengok ni ada satu entry di buat tentang kenangan dia dan Gomo FM tau!!

http://chikova-flurryreo.blogspot.com/2012/02/zaman-kegemilangan-bersame-gomo-part-1.html

Kalo awak rindukan kami, kami pun rindukan awak gak. Rindu sgt nak dgr dia sebut KODOK ALYAHYA mcm dlm jingle Gomo FM tu hhahahaha!!


GGFM~chiko x penah rindu saya :(

2 comments:

Chikova_Araishii said...

hahah ade jugop entry ni.. maseh tukang penulis entry.. kite rindu awop jugopp :")

gosip gomo fm said...

eleh!! mcm la kiter percaya yg awak rindukan kiter!! kiter tau awak hanya rindu kan si mamat yg berbulu dada lebat tu jer!! uwaaaaaaaaaaa